مراحل خدمات پس از فروش برای مشتریان

در صورتی که مخزن یا وان خریداری شده توسط شما که دارای نشان تجاری تهران پلیمر یارا می باشد دچار آسیب دیدگی شود ، می توانید از طریق راهنمای زیر نسبت به دریافت خدمات پس از فروش اقدام نمایید



.نکته: مخزن و وان در صورتی شامل گارانتی می شود که دارای فاکتور خرید مهر شده و برگ گارانتی ثبت شده در سایت شرکت باشد




  • 1
    مخزن آسیب دیده
    مخزن از ناحیه مشخص دچار شکستگی یا پارگی شده است
  • 2
    ارسال عکس و فیلم
    عکس ها و فیلم های خود را از مخزنی که آسیب دیده به همراه برگ گارانتی و فاکتور به شماره زیر یا لینک موجود در پایین صفحه ارسال نمائید
  • 3
    دریافت مشاوره
    همکاران ما در واحد خدمات پس از فروش شما را برای ارائه خدمات راهنمایی می کنند
  • 6
    ارزیابی و نظرسنجی
    در آخر از شما بابت ارائه این خدمات نظرسنجی خواهیم داشت
  • 5
    ارائه خدمات
    در این مرحله با توجه به نظر کارشناس به شما خدمات تعمیر یا تعویض ارائه می شود
  • 4
    اعزام و بازدید کارشناس
    کارشناس شرکت جهت بازدید از مخزن آسیب دیده به محل شما اعزام می شود

عکس ها یا فیلم های خود را از مخزن آسیب دیده به همراه برگ گارانتی و فاکتور خرید از طریق لینک زیر بارگذاری نمایید

لطفا تصویر مخزن آسیب دیده را ارسال بفرمایید

بارگذاری مدارک جهت دریافت خدمات پس از فروش

مشاوره خرید

ارسال به سراسر کشور

10 سال گارانتی

15 سال خدمات پس از فروش

15 سال خدمات

تضمین بهترین کیفیت

  • مشاوره خرید

  • ارسال به سراسر کشور

  • 10 سال گارانتی

  • 15 سال خدمات پس از فروش

    15 سال خدمات

  • تضمین بهترین کیفیت

مخزن آب تهران پلیمر یارا